lördag 28 september 2013

Fyndat

Idag på vänförsäljningen hittade jag en Fjällräven vintermössa åt Elliot. Får se hur den går sedan på vintern, kändes lite tajt redan nu.. 
Han var inte så förtjust att prova den...

Råkade se att de hade Kånken Mini ryggsäckar pä väggen och tänkte att jag frågar ifall de råkar ha och om man får köpa en. Den snälla mannen sa att han inte hade sådana till salu för alla men att han hade några svarta han kan sälja åt mig. Tänkte snabbt, en svart, hmm. Nåjaa det får gå om priset är ok, han ville ha 20 euro för den. Så jag blev överlycklig och köpte den, sparade en stor slant. 



Hittade även Mumin hanskar åt Elliot, två för tio euro. De var lite stora men de går nog på våren senast. 

Sedan köpte jag Merrels barefoot lenkkaren åt Elliot om han råkar ha den storleken på sommaren, annars får hans kusin dem. 

Skulle hitta en massa skor och stuff om jag skulle behöva. Alla skor som de har (Peter Kaiser, Högl, El naturalista, Merrel och många till) är nä nämligen exemplar och alltid i storlek 37 1/2 . Provade ett par Merrels super sköna lenkkarn för promenader eller till exemepel på jobb kan man ha dem- men har ju redan många par så ides inte köpa nu. 

Men om du råkar ha 37:ans fot och söker bra skor så lönar det sig definitivt att gå och titta. 


2 kommentarer:

  1. Jag smälter....småbarn med Kånken-väska är bara för söta! Min mamma är Fashion house-hullu, har själv bara varit ett par gånger och orkade inte sen fara idag fast jag lite tänkte gå. Skulle bara ha köpt en massa onödigt åt bebisen som redan har allt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är så söt och han är så stolt över den:)

      Radera