måndag 16 september 2013

Uppdatering

Det var på tiden att jag tog tag i en sak på min to-do-lista. Nämligen Elliots babybok. Har inte skrivit i den på år och dar. Vissa saker var till och med svåra att komma ihåg nu efteråt. 

Men alltid lika roligt att fylla i. Borde ännu fixa lite foton. Så blir det nog bra. 


Detta kan man göra då busen sover. Direkt då han vaknar och vi ätit mellanmål åker vi till Esbo för att provköra en bil. 
Svårt att välja bil. Även om jag redan vet modell och märke, men vet inget om bilar. Så det är inte så enkelt. 

2 kommentarer:

  1. Detta var en bra påminnelse! Måste ju skaffa en fyll-i-bok åt vår bebis asap. Vi ska sö-ti på kryssning till sverige så ska kolla utbudet där. Är ni nöjd med er? Den är visst "finlandssvensk".

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker om denna, men om jag skulle ha orknoch tid skulle jag laga en egen :) scrapp bok aktig, men denna är nog bra. I Sverige finns det nog säkert riktigt fina och unika som inte finns i Finland, så på det sättet mycket bra :)

      Radera